Monday, January 20, 2014

kerana dia bertudung, diarah turun dari pentas oleh bangsa rasis anti Islam!!

sebenarnya kalau dilihat situasi ini dah berkali-kali berlaku, apa sebab ye, apakah yang menyebabkan ini berlaku? kadang-kadang rasa pelik dan hairan, sejak dua menjak ni, keadaan ketenteraman di malaysia ni tak macam masa dulu, cuma sekarang pakatan rakyat dapat kuasa memerintah negeri yang mereka menangi seperti selangor dan pulau pinang, perkara bukan-bukan banyak terjadi. kenapa ek?

amat pelik kerana orang-orang bukan Islam terutama kiasu yang terang-terang membenci dan prujudis terhadap orang melayu yang beragama Islam, pelikkan, selama ini kita dah hidup harmoni, sama-sama hormat menghormati. kerana politik rasis di bawa oleh dap, makin menjadi-jadi dah perangai biadab dan kurang ajar bangsa yang dulu datuk nenek mereka pernah buat onar kepada orang melayu dan Islam pada 13 mei 1969. apakah mereka lupa ke situasi itu? mereka yang memulakan ini semua.

rasanya pihak kerajaan perlu ada satu mekanisma yang teguh untuk membanteras situasi ini, kerana golongan ekstremis dan radikal ala komunis dah mula cara menghasut untuk membenci orang melayu Islam. buat rakan-rakan umat Islam, kesatuan kita kena kuat, kerana kita berpecah belah perkara ini yang berlaku sekarang. tepuk dada tanyalah nasib.


PENYANYI DIARAH TURUN DARI PENTAS KERANA BERTUDUNG

BACA SETERUSNYA DISINI KLIK

1 comment: